Over Ons

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een Erkend leerbedrijf  in de Elektrotechniek. Het is een klassieke leerbedrijf waar iedereen (Mannen & Vrouwen) Jong en Oud die het vak willen leren, dan wel zich willen laten omscholen zeer welkom is. Je wordt opgeleid tot een volwaardige vakman of vakvrouw

big_35237204_0_550-756Klik om te vergroten.

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een zeer bijzondere – en klassieke praktijkschool alwaar je direct praktijkervaring op doet. Zij beschikt over ervaren docenten uit het bedrijfsleven, die jou tot in details de vaardigheden van het vak leren. Zeker is dat: De kwaliteit van het vakmanschap gegarandeerd is!

Stichting Technische Opleidingen is erkend door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen (OCW) en het bedrijfsleven

Doelstelling:
Ieder natuurlijk persoon,doch in het bijzonder iedere werkeloze jongere, die weinig of geen opleiding heeft genoten,het bieden van praktische lessen of te doen bieden van praktische lessen inzake onder meer monteur elektrotechnische installaties (M.E.I)
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam zet zich al jaren in om leerlingen op te leiden en vervolgens te begeleiden naar een (betaalde) baan. Het bijzondere van
Stichting Technische opleidingen Rotterdam is ook, dat zij zonder winstoogmerk opereert!

In bovengenoemde Stichting zijn 2 bestuurders vertegenwoordigd. De heren C.Eersteling en M.Drooduin. Beiden hebben ze met succes de Hbo- opleiding Elektrotechniek afgerond. Direct daarna hebben zij gedurende 8 jaar werkervaring opgedaan in zowel de utiliteit- als de woningbouw. Zij weten als geen ander,hoe het met de elektrotechnische installaties in de bouw gesteld is.

8
Charlie Eersteling (Praktijkdocent) geeft uitleg over de installatie: Kruis-,hotel en serieschakelingen

big_36867801_0_558-767

Tel:
   010 –  786.6016
Mob:   06 – 45225004

Ma. t/m Vrijdag                        van 09.00 – 22.00 u en
Zaterdag
                                    van 0.900 – 17.00u

Monteurs:
Praktijkdagen  : Zaterdags van 11.00 u – 15.00 u

Lesdagen Stagiaires ( Regulieronderwijs)