Over Ons

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een Erkende leerbedrijf  in de Elektrotechniek. Een klassieke leerbedrijf waar iedereen (Mannen & Vrouwen) van harte welkom is!  Wij leiden jou met alle plezier op tot een volwaardige vakman/vakvrouw

big_35237204_0_550-756Klik om te vergroten.

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam/Charlois is een (klassieke) praktijkschool alwaar je vanaf de start met je handen aan het werk gaat! Zij beschikt over ervaren docenten uit het bedrijfsleven, die jou studie tot een goed einde maakt.De kwaliteit van het vakmanschap gegarandeerd is! Stichting Technische Opleidingen Rotterdam is Erkend door de Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen (OCW)

Doelstelling:
Ieder natuurlijk persoon,doch in het bijzonder iedere werkeloze jongere, die weinig of geen opleiding heeft genoten,het bieden van praktisch onderwijs, of te doen bieden van praktisch onderwijs, inzake onder meer Monteurs Elektrotechnische Installaties (M.E.I)
Stichting Technische Opleidingen Rotterdam zet zich al jaren in om studenten op te leiden. Studenten krijgen de beste praktijkopleiding en begeleiding met uitzicht op een baan!

In de Stichting zijn 2 bestuurders vertegenwoordigd. Mevrouw L.Bellil (Administratie en Boekhouding)De heer Charlie Eersteling (Docent energietechniek) als ook de heer Michael Drooduin(installatietechniek) Beiden hebben met succes hun Hbo- opleiding afgerond. Zij hebben zij gedurende 8 jaar werkervaring opgedaan in zowel de utiliteitsbouw – als de woningbouw.

8
Charlie Eersteling (Docent) geeft uitleg over een combi-installatie: Kruis-,hotel en serieschakelingen

big_36867801_0_558-767

Ma. t/m Vrijdag  van 09.00 – 22.00 u en