Elektrotechniek voor Iedereen (Jong & Oud)

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam / Charlois

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam opereert zonder winstoogmerk. Zij zet zich al jaren in om zowel voor werkeloze jongeren als ouderen zonder ervaring en/of diploma een Elektrotechnische opleiding aan te bieden. Zij zorgt voor omscholing of bijscholing in het vakgebied van Elektrotechniek. Tevens begeleidt zij naar een betaalde baan als Elektromonteur.

LET OP:                                                                                                                                     Mogelijk komt u ook in aanmerking voor een scholingsvoucher van het UWV om een opleiding te volgen. Zij verstrekt een bedrag van maximaal 2500,- euro aan iedereen voor het volgen van een opleiding in een kansberoep zoals bijvoorbeeld Monteur Elektrotechnische Installaties. U moet wel aan de voorwaarden voldoen.

Stichting Storc biedt praktische lessen inzake onder meer voor monteurs Elektrotechnische Installaties (M.E.I) Het is een van de erkende Praktijkschool in Rotterdam/ Charlois die verkorte Elektrotechnische opleidingen & cursussen verzorgt (Niveau – 1 t/m 4 MBO).

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam is erkend door het Ministerie van    OC&W en staat garant voor leer- mogelijkheden en deskundige begeleiding van leerlingen.

big_35237204_0_550-756

big_36867801_0_558-767

erkbig_35360588_0_558-767

klik voor vergroting

BASISCURSUS ELEKTROTECHNIEK

5-6 Weken voor Beginners (Basis) op Woensdags van 18.00u- 22.00 u.
Kosten: € 895.-

Je gaat vanaf DAG 1 direct met je handen aan het werk!
Je hebt al het benodigde materieel en handgereedschappen gratis tot je beschikking! Alle opdrachten voer je Zelfstandig uit onder deskundige begeleiding!

10jpg

OPLEIDING ASSISTENT-MONTEUR

3-4 maanden voor Assistent-Monteur Elektrotechnische Installaties (Niveau-1 MBO)  (praktijk inclusief theorie) op ZaterdagsKosten: € 2.395.- (inclusief studiemateriaal)

Ben je in het bezit van het Basiscertificaat Elektrotechniek, dan kun je bij ons direct starten met de opleiding: Assistent-monteur Elektrotechnische installaties (MBO Niveau-1). Deze versnelde- en zeer verzorgde praktijkopleiding duurt 3-4 maanden (praktijk ,inclusief theorie).

IMAG0043

OPLEIDING MONTEUR HUISINSTALLATIE

7-8 maanden voor Monteur Elektrotechnische Installaties (Niveau-2 MBO)  (praktijk inclusief theorie) op zaterdags.                                                            Kosten: € 3.695.- (inclusief studiemateriaal)

KIES JE VOOR EEN BAAN IN HET INSTALLEREN, dan ben je bezig met het installeren, inregelen en in bedrijf stellen van installaties in bijvoorbeeld: woningen, bedrijfsgebouwen, woongebouwen, winkelbedrijven, utiliteitsgebouwen zoals scholen, kantoorgebouwen,ziekenhuizen etc.en het bedekken van daken.

11jpg

OPLEIDING EERSTE-MONTEUR

Duur: 8-9 maanden:  Monteur Elektrotechnische Installaties (Niveau 3 -MBO) (praktijk inclusief theorie) op Zaterdags. Kosten: € 4.795.- (inclusief studiemateriaal)

CURSUS BEDRADEN GROEPENKAST

Het bedraden van een groepenkast is aan regels gebonden. Deze regels kun je lezen in de NEN1010.  Wij kunnen jou in 2-dagdelen leren hoe je zowel een 1-als een 3 Fase groepenkast moet bedraden. Kosten: 275.= euro. Neem contact met ons op voor meer informatie: 010.786.60.16

Meer informatie
Via onderstaand formulier kun jij je inschrijven. Voor meer informatie  verzoeken wij jou contact op te nemen met onze Praktijkcentrum te Rotterdam.

Red contact keys on the computer keyboard, three-dimensional rendering

Tel:
   010 –  786.6016
Mob:    06 – 45225004

Ma. t/m Vrijdag                         van 09.00 – 22.00 u en
Zaterdag                                      van 0.900 – 17.00u

Monteurs:
Praktijkdagen  : Zaterdags van 11.00 u – 15.00 u

Dagen Stagiares:
Ma t/m Vrijdag
(Groep 1)   van 09.00 – 14.00 u praktijkleren  (BOL-VMBO-ers)
(Groep 2)   van 09.00  -14.00 u praktijkleren   (BOL-MBO-ers)