Opleiding Elektricien

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam (S.T.O.R.C) is een organisatie dat zonder winstoogmerk opereert. Dat is de reden waarom zij geen btw in rekening brengt. S.T.O.R.C zet zich al jaren in, om zowel voor werkeloze jongeren als ouderen zonder ervaring en/of diploma een Elektrotechnische opleiding tot Elektricien aan te bieden. Zij zorgt voor omscholing c.q. bijscholing in het vakgebied van Elektrotechniek. Tevens begeleidt S.T.O.R.C studenten naar een betaalde baan als Elektromonteur.

Contacteer het UWV

Wellicht komt u ook in aanmerking voor een scholingsvoucher van het UWV om een opleiding te volgen. Het UWV verstrekt een bedrag van maximaal 2500,- euro aan iedereen die werkeloos is, dan wel iedereen die dreigen werkloos te worden ,voor het volgen van een opleiding in een kansberoep zoals bijvoorbeeld Monteur Elektrotechnische Installaties. Wel moet u aan de gestelde voorwaarden voldoen.

Stichting Technische Opleidingen Rotterdam is erkend door het Ministerie van    OC&W. Zij staat garant voor leermogelijkheden en deskundige begeleiding van leerlingen.

big_35237204_0_550-756

big_36867801_0_558-767